Technologia

Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona

wykonana w całości z żeliwa sferoidalnego. Powłoki wewnętrzne i zewnętrzne pokryte antykorozyjną warstwą z żywicy POM. Gładkie dno bez gniazda w miejscu zamknięcia, klin w całości pokryty wysokiej jakości gumą, uszczelki typu O-ring. Wszystkie te aspekty zapewniają doskonałą ochronę antykorozyjną i niezawodną szczelność.

Zalety:

  • Korpus, pokrywa i klin wykonane z żeliwa sferoidalnego GGG-50(DIN); EN-GJS-500-7 (PN-EN 1563)
  • Prosty przelot zasuwy, bez przewężeń i bez gniazda w miejscu zamknięcia zapobiega osadzaniu się zanieczyszczeń i zapewnia przelot równy średnicy nominalnej
  • Klin w całości wulkanizowany gumą NBR, EPDM (wewnątrz i na zewnątrz)
  • Trzpień niewznoszący ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem i scalonym kołnierzem

  • Wrzeciono łożyskowane w płaszczyznach poziomej i pionowej

  • Prowadzenie klina z tworzywa odpornego na ścieranie o właściwościach niskotarciowych

  • Możliwa wymiana O-ringowego uszczelnienia trzpienia pod ciśnieniem, bez konieczności demontażu pokrywy

  • Korek uszczelniający wykonany z mosiądzu prasowanego zabezpieczony specjalnym pierścieniem przed wykręceniem

  • Śruby łączeniowe wykonane ze stali nierdzewnej

  • Ochrona antykorozyjna powłoką na bazie żywicy epoksydowej, minimum 250 mikronów

  • Integralność z napędami elektrycznymi i pneumatycznymi oraz ręcznym.

1. Wrzeciono

Możliwość montażu napędu ręcznego bądź mechanicznego

2. Pokrywa

Zapewnia skuteczne uszczelnienie przed brudem i innymi zanieczyszczeniami

3. Łożysko wrzeciona

Długa żywotność – POM

4. Uszczelki O-ring

Dwa o-ringi z możliwością wymiany przy pełnym otwarciu zasuwy pod ciśnieniem

5. Podkładka ślizgowa

Wykonana z POM zapewnia odpowiednie tarcie oraz długą żywotność

6. Trzpień

Jednoczęściowy trzpień wykonany maszynowo ze stali nierdzewnej, posiadający wysoką wytrzymałość

7. Śruby

Ze stali nierdzewnej, wpuszczone, dzięki masie zalewowej, uszczelce pokrywy oraz uszczelce z góry zabezpieczone przed korozją

8. Klin

Wulkanizowany wewnętrznie i zewnętrznie gumą EPDM, zapewnia doskonałe zabezpieczenie przed korozją

9. Korpus

Powłoka zabezpieczona metodą fluidyzacyjnego spiekania zapewnia doskonałą ochronę antykorozyjną